Wójt Gminy Kocmyrzów-Luborzyca Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca: Popinspektor/Inspektor w referacie finansowym.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne).
- Wymagania dodatkowe:
- mile widziane posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy oraz obsługi programów podatkowych,
- biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego,
- umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista,
- umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji,
- komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, terminowość,
- znajomość regulacji prawnych:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o rachunkowości,
- ustawa Ordynacja podatkowa,
- ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawa o opłacie skarbowej,
- ustawa o podatku rolnym,
- ustawa o podatku leśnym.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie poboru i urządzeń ewidencyjno - księgowych w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych z terenu wsi: Głęboka, Goszyce, Karniów, Kocmyrzów,Krzysztoforzyce, Luborzyca, Łososkowice, Łuczyce, Maciejowice, Marszowice, Wiktorowice i Wilków, a w szczególności:
- bieżące dokonywanie zapisów księgowych na kontach analitycznych podatników na podstawie dowodów wpłat bezgotówkowych i gotówkowych oraz ich uzgadnianie,
- wypisywanie dowodów wpłaty na należności podatkowe,
- systematyczna kontrola terminowości wpłat należności przez podatników,
- dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat i zaległości,
- terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia, tytuły wykonawcze,
- zwracanie i zaliczanie nadpłat,
- rozliczanie inkasentów i naliczanie im prowizji od zainkasowanych należności podatkowych,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie wpłat należności podatkowych z uwzględnieniem przypisów, odpisów, umorzeń, sald zaległości oraz nadpłat,
- ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości podatkowych.
- Prowadzenie postępowań zgodnie z ordynacją podatkową w zakresie:
- odraczania terminów płatności podatków, rozkładania na raty, umarzania oraz nadpłat,
- skutecznej likwidacji zaległości podatkowych.
- Stosowanie zabezpieczeń należności podatkowych poprzez wpis do hipoteki przymusowej i zastaw skarbowy.
- Sporządzanie informacji i jednostkowych sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej, wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis.
- Przygotowywanie postanowień dotyczących pobieranych przez urząd skarbowy podatków i opłat stanowiących w całości dochody gminy
- Wystawianie dowodów wpłat oraz prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie opłaty skarbowej oraz ewopłat lokalnych.
- Wydawanie zaświadczeń o stanie zaległości podatkowych i udzielanie informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie posiadanych dokumentów.
- Prowadzenie ewidencji księgowej w systemie informatycznym ,,Podatki Gminne” firmy Korelacja.
- Przygotowywanie postanowień w zakresie interpretacji przepisów podatkowych.
- Współpraca z innymi referatami i instytucjami w zakresie ustalania prawidłowych danych o podatnikach.
- Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy – pełny etat
- warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, na I piętrze w budynku dwupiętrowym, nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie: PDF - 47 kB, DOC - 19 kB,
- kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe: PDF - 47 kB, DOC - 14 kB,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 ro ochronie danych osobowych (DzUz 2016 rpoz922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (tj.: DzUz 2016 rpoz902),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art13 a ust2 ustawy o pracownikach samorządowych),
- referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga: dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w zaklejonej i opisanej kopercie: ,,Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Spraw Finansowych” na dzienniku podawczym Urzędu Gminy (hol, I piętro) lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca (z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowym”) w terminie do dnia 8 marca 2017 roku.
W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu (data nadania nie ma znaczenia).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty należy przedłożyć w oryginale w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.
Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na danym stanowisku.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
Luborzyca, dnia 24 lutego 2017 r.
Wójt Gminy mgr inżMarek Jamborski
|