To jest archiwalna wersja strony!

Zamieszczone na niej tresci moga być zdezaktualizowane.

Aktualna strona znajduje się pod adresem:

www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl


Nabór na stanowisko: Popinspektor/Inspektor w referacie finansowym.
Wprowadzenie: Jacek Kaczmarczyk   
24.02.2017.

Wójt Gminy Kocmyrzów-Luborzyca Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca: Popinspektor/Inspektor w referacie finansowym.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    6. wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne).
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. mile widziane posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy oraz obsługi programów podatkowych,
    2. biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego,
    3. umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista,
    4. umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji,
    5. komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, terminowość,
    6. znajomość regulacji prawnych:
      • ustawa o samorządzie gminnym,
      • ustawa o finansach publicznych,
      • ustawa o rachunkowości,
      • ustawa Ordynacja podatkowa,
      • ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
      • ustawa o opłacie skarbowej,
      • ustawa o podatku rolnym,
      • ustawa o podatku leśnym.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Prowadzenie poboru i urządzeń ewidencyjno - księgowych w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych z terenu wsi: Głęboka, Goszyce, Karniów, Kocmyrzów,Krzysztoforzyce, Luborzyca, Łososkowice, Łuczyce, Maciejowice, Marszowice, Wiktorowice i Wilków, a w szczególności:
      1. bieżące dokonywanie zapisów księgowych na kontach analitycznych podatników na podstawie dowodów wpłat bezgotówkowych i gotówkowych oraz ich uzgadnianie,
      2. wypisywanie dowodów wpłaty na należności podatkowe,
      3. systematyczna kontrola terminowości wpłat należności przez podatników,
      4. dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat i zaległości,
      5. terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia, tytuły wykonawcze,
      6. zwracanie i zaliczanie nadpłat,
      7. rozliczanie inkasentów i naliczanie im prowizji od zainkasowanych należności podatkowych,
      8. sporządzanie sprawozdań w zakresie wpłat należności podatkowych z uwzględnieniem przypisów, odpisów, umorzeń, sald zaległości oraz nadpłat,
      9. ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości podatkowych.
    2. Prowadzenie postępowań zgodnie z ordynacją podatkową w zakresie:
      1. odraczania terminów płatności podatków, rozkładania na raty, umarzania oraz nadpłat,
      2. skutecznej likwidacji zaległości podatkowych.
    3. Stosowanie zabezpieczeń należności podatkowych poprzez wpis do hipoteki przymusowej i zastaw skarbowy.
    4. Sporządzanie informacji i jednostkowych sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej, wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis.
    5. Przygotowywanie postanowień dotyczących pobieranych przez urząd skarbowy podatków i opłat stanowiących w całości dochody gminy
    6. Wystawianie dowodów wpłat oraz prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie opłaty skarbowej oraz ewopłat lokalnych.
    7. Wydawanie zaświadczeń o stanie zaległości podatkowych i udzielanie informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie posiadanych dokumentów.
    8. Prowadzenie ewidencji księgowej w systemie informatycznym ,,Podatki Gminne” firmy Korelacja.
    9. Przygotowywanie postanowień w zakresie interpretacji przepisów podatkowych.
    10. Współpraca z innymi referatami i instytucjami w zakresie ustalania prawidłowych danych o podatnikach.
  4. Warunki pracy:
    • wymiar czasu pracy – pełny etat
    • warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań:
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony),
      • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
    • miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
    • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, na I piętrze w budynku dwupiętrowym, nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys – curriculum vitae opatrzony własnoręcznym podpisem,
    3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie: PDF - 47 kB, DOC - 19 kB,
    4. kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy),
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
    7. oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe: PDF - 47 kB, DOC - 14 kB,
    8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 ro ochronie danych osobowych (DzUz 2016 rpoz922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (tj.: DzUz 2016 rpoz902),
    9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art13 a ust2 ustawy o pracownikach samorządowych),
    10. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
    Uwaga: dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  7. Miejsce i termin składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w zaklejonej i opisanej kopercie: ,,Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Spraw Finansowych” na dzienniku podawczym Urzędu Gminy (hol, I piętro) lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca (z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowym”) w terminie do dnia 8 marca 2017 roku.
    W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu (data nadania nie ma znaczenia).
    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Dokumenty należy przedłożyć w oryginale w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.
    Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na danym stanowisku.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.

Luborzyca, dnia 24 lutego 2017 r.

Wójt Gminy
mgr inżMarek Jamborski

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »