To jest archiwalna wersja strony!

Zamieszczone na niej tresci moga byæ zdezaktualizowane.

Aktualna strona znajduje siê pod adresem:

www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl


Referat Finansowy

Zastêpca Skarbnika Gminy – Alicja Przenios³o
Inspektor – Ma³gorzata Krzy¿anowska
Inspektor
Paulina Marczykiewicz
I piêtro, pokój nr 18
tel. 12 3871410 wewn. 18

  1. ewidencjonowanie i egzekwowanie wp³at od osób fizycznych, prawnych oraz nie posiadaj±cych osobowo¶ci prawnej z tytu³u umów cywilno - prawnych zawartych z gmin±;
  2. prowadzenie ewidencji podatku VAT, wystawianie faktur i sporz±dzanie deklaracji;
  3. rachuba, dokumentacja p³ac i potr±ceñ, sporz±dzanie list p³ac, prowadzenie kart wynagrodzeñ oraz obs³uga programu informatycznego do naliczania p³ac;
  4. naliczanie ¶wiadczeñ i sk³adek ZUS, prowadzenie kart zasi³kowych, obs³uga programu ,,P³atnik”;
  5. prowadzenie syntetyki organu wraz z analityk± do poszczególnych kont;
  6. prowadzenie syntetyki wraz z analityk± do poszczególnych kont dzia³alno¶ci inwestycyjnej oraz funduszy;
  7. dekretowanie dokumentów do ksiêgowania ca³ej dzia³alno¶ci urzêdu;
  8. sprawdzanie rachunków pod wzglêdem formalnym i rachunkowym;
  9. obrót bezgotówkowy;
  10. prowadzenie syntetyki wraz z analityk± do poszczególnych kont dzia³alno¶ci podstawowej;
  11. przygotowywanie analiz i sprawozdañ finansowych;

 

Inspektor – Krystyna Tarka
I piêtro, pokój nr 19tel. 12 3871410 wewn. 19

  1. prowadzenie i za³atwianie spraw wynikaj±cych z ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej, a w tym wprowadzanie wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej;
  2. wspó³dzia³anie z innymi podmiotami i organami w zakresie wspierania rozwoju dzia³alno¶ci gospodarczej na terenie gminy oraz tworzenia korzystnych warunków do podejmowania i wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej;
  3. prowadzenie spraw zwi±zanych z wydawaniem zezwoleñ na sprzeda¿ detaliczn± napojów alkoholowych, a w tym:
    1. wydawanie zezwoleñ, odmawianie udzielenia, zmiana, cofanie lub wygaszanie zezwoleñ,
    2. przyjmowanie o¶wiadczeñ o warto¶ci sprzeda¿y napojów alkoholowych w punkcie sprzeda¿y i ustalanie warto¶ci op³aty za korzystanie z zezwoleñ na sprzeda¿ tych napojów w danym roku kalendarzowym;
  4. prowadzenie ewidencji obiektów nie bêd±cych hotelami ¶wiadcz±cych us³ugi hotelarskie;
  5. wykonywanie okre¶lonych ustawowo czynno¶ci zwi±zanych z prowadzeniem Krajowego Rejestru S±dowego;
  6. pobór podatku od ¶rodków transportowych;

 

Inspektor – Bo¿ena Prowadzisz
Inspektor – Gra¿yna T³ustowska
Inspektor – Izabela Ludwig-Wal
I piêtro, pokój nr 11
tel. 12 3871410 wewn.14

  1. gromadzenie dokumentów do wymiaru podatku od nieruchomo¶ci, rolnego i le¶nego dla osób fizycznych;
  2. wydawanie decyzji ustalaj±cych wysoko¶æ w/w podatków dla osób fizycznych oraz decyzji zmieniaj±cych wysoko¶æ ustalonego podatku w ci±gu roku;
  3. prowadzenie spraw z zakresu zobowi±zañ podatkowych w podatku rolnym, le¶nym i od nieruchomo¶ci od osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadaj±cych osobowo¶ci prawnej;
  4. przygotowywanie projektów uchwa³ Rady Gminy dot. podatku od nieruchomo¶ci, rolnego i le¶nego;
  5. prowadzenie ewidencji podatkowej w systemie informatycznym;
  6. wydawanie decyzji w sprawach ulg i zwolnieñ w podatkach;
  7. prowadzenie spraw dotycz±cych zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napêdowego wykorzystywanego w produkcji rolnej;
  8. prowadzenie ewidencji i egzekwowanie wp³at z tytu³u nale¿no¶ci publicznoprawnych;
  9. wydawanie za¶wiadczeñ potwierdzaj±cych okre¶lone fakty lub stan prawny wynikaj±cy z prowadzonych rejestrów i ewidencji podatkowej;

 

Inspektor – Bo¿ena Wa³ek
Podinspektor
Sylwia Urbañczyk
I piêtro, pokój nr 23
tel. 12 3871410 wewn. 28

  1. prowadzenie poboru i urz±dzeñ ewidencyjno - ksiêgowych w zakresie podatku od nieruchomo¶ci, rolnego i le¶nego od osób fizycznych;
  2. prowadzenie postêpowañ zgodnie z ordynacj± podatkow± w zakresie:
    1. odraczania terminów p³atno¶ci podatków, rozk³adania na raty, umarzania oraz nadp³at,
    2. skutecznej likwidacji zaleg³o¶ci podatkowych;
  3. wydawanie postanowieñ dotycz±cych pobieranych przez urz±d skarbowy podatków i op³at stanowi±cych w ca³o¶ci dochody gminy;
  4. wystawianie dowodów wp³at oraz prowadzenie ewidencji ksiêgowej w zakresie op³aty skarbowej oraz innych op³at;
  5. wydawanie za¶wiadczeñ o stanie zaleg³o¶ci podatkowych;
  6. rozliczanie inkasentów;

 

Kasa
Inspektor – Anna Nowak
I piêtro, pokój nr 22
tel. 12 3871410 wewn. 27

  1. przyjmowanie wp³at gotówkowych do kasy urzêdu i odprowadzanie ich na rachunek bankowy;
  2. dokonywanie wyp³at zgodnie z otrzymanymi dowodami ksiêgowymi;
  3. wystawianie czeków, sporz±dzanie raportów kasowych oraz uzgadnianie obrotów kasy;
  4. prowadzenie ewidencji piecz±tek oraz druków ¶cis³ego zarachowania;